Löydä ihan paras lahja!

Mietitkö lähes epätoivon partaalla, millainen lelu tai peli voisi olla saajalle mieluisin? Me autamme sinua. Parhaat lelut ja pelit on jo testattu puolestasi. Valitse täältä ja saat aikaan riemunkiljahduksia!

Vuoden 2017 parhaat pelit ja lelut löydät Leluyhdistyksen sivuilta. Ne on seulottu lastenkasvatusalan ammattilaisten, kaupan alan yritysten edustajien ja päiväkoti-ikäisten sekä iltapäiväkerholaisten tinkimättömällä avustuksella.

Sykähdyttävimmät pelit jakautuvat kätevästi eri kategorioihin: lastenpeleihin, perhepeleihin, partypeleihin ja strategiapeleihin. Eli jokaiselle löytyy ihan varmasti se oma suosikkipeli.

Ja pelithän eivät ole vain lasten juttu. Hyvä partypeli nostattaa tunnelman korkealle myös aikuisten illanistujaisissa.

Lelut jakautuvat rakenteluleluihin, innovaatioleluihin, hahmoleikkileluihin, ensileluihin ja ajoneuvoleluihin. Kun sinulla on tiedossa lahjan saajan ikä ja kiinnostuksen kohteet, olet jo pitkällä. Sitten vain rohkeasti valitsemaan.

Lisäinfoa ja kuvia: suomenleluyhdistys.fi