Tutustu Vuoden Lelu -kilpailun ensileluihin!

Vuoden Lelu -kilpailun ensilelujen sarjaan osallistuneet lelut esittelemme alla:

BRIO Ball Pounder, Pallohakka / BRIO AB

Paukuta eriväriset pallot sankoon, kuuntele, ja katso, kun ne pyörivät ulos mistä tahansa aukosta. Sitten voit aloittaa taas alusta uudelleen ja uudelleen. Monta toimintoa sisältävä, puusta ja muovista valmistettu pedagoginen lelu, jonka avulla lapsi oppii syy-seuraussuhteita sekä silmien ja käsien koordinaatiota. Sisältää kolme eri painoista palloa, jotka pyörivät aina takaisin lapsen käsiin.

Geomag Magicube River Animals / Tactic Games Oy

Kiitos magnetismin, nämä uudet ihanat kuutiot kiinnittyvät toisiinsa mistä tahansa kulmasta kiinnitettynä! Näin lapsen on helppo ja hauska koota erilaisia hahmoja sekä väriyhdistelmiä. Pakkaus sisältää kuvakortteja jotka auttavat lasta hahmottamaan rakennuksen ohjattuja lopputuloksia. Motoriikkaa sekä luovuutta kehittävä lelu! STEM tuote.

Kasattava koira Pepe / Tevella Oy

Perinteinen kasattava ensilelu, jossa on uutuutena hieno äänitehoste. Pepe koira haukahtaa iloisesti, kun sen päätä painaa. Lelu sisältää paristolla toimivan äänilaiteen, joka kestää yli 20 000 painallusta. Huom! Paristo ei ole vaihdettavissa. Tuotteen koko: 10x10x18 cm. Paketin koko: 12x12x18 cm. Ikäsuositus: 1+.

Vuoden Ensilelu 2017: SmartMax My Firts Animal Train / Leikkien Group Oy

My First Animal Train on täydellinen lelu taaperon ensimmäiseksi rakennussarjaksi. Pieneen käteen sopivat tukevat palat loksahtelevat iloisesti paikalleen taaperon tutustuessa magnetismin ihmeelliseen maailmaan. My First Animal Train -paketti sisältää 25 magneettista osaa, joista voi yhdistellä erilaisia junanvaunuja ja mitä mielikuvituksellisempia eläinhahmoja. Pienet lapset ihastuvat ystävällisiin eläinhahmoihin, joita sympaattinen juna kuljettaa iloisesti puksuttaen. Lelu tarjoaa iloa niin tytöille kuin pojille. Raikkaat värit ja selkeät muodot viehättävät luontaisesti pientä leikkijää.

Taaperokärry Kleinbus / Tevella Oy

Upea puinen taaperokärry avuksi ensiaskelten harjoitteluun. Kärryn kumipäällysteiset pyörät rullaavat äänettömästi ja takapyörien pyörimisnopeus on säädettävissä. Työntöaisa voidaan kiinnittää kahteen eri kohtaan. Nostalginen taaperokärry Kleinbus on virallinen Volkswagenin lisenssituote. Tuotteen koko: 48x36x48 cm. Paketin koko: 37x23x54 cm. Kasattava tuote. Käytettävä aikuisen valvonnassa. Ikäsuositus: 10kk+.

Tolo Työkalupakki / Markkinointi Suomela Oy

Päästä pienen insinöörisi mielikuvitus valloilleen Tolo työkalupakin kanssa. Setissä 14 osaa joilla pikkunikkarit voivat harjoittaa näppäryyttä, käsi-silmä koordianaatiota, värien tunnistusta ja ratkaisutaitoja! Pakissa tukeva kahva jotta pikkuinen saa kuljettaa pienet työkalunsa paikasta toiseen.