Jäsenesittelyt

Martinex Oy liittyi Leluyhdistyksen jäseneksi 1990-luvulla. Yritys tunnetaan muun muassa värikkäistä vaatteista ja asusteista sekä klassikkoleluista ja -peleistä.

Plasto AB OY LTD on ollut Leluyhdistyksen jäsen niin pitkään kuin muistaa. Plaston tuotteet ovat kotimaisia ja kestäviä, ja sen muoviset hiekkalelut ovat monille tuttuja lapsuudesta.

Leluyhdistyksen jäsen Simba Dickie Finland Oy on ollut heti perustamisestaan lähtien. Laajasta leluvalikoimasta löytyy monia kansainvälisestikin tunnettuja tuotteita.

Tammer Brands Oy:llä on Leluyhdistyksen kanssa pitkät juuret – kokonaisuudessaan yli 20 vuotta. Sen tuotteet ovat osana  kuluttajan arkea tuoden siihen iloa, hyötyä ja helppoutta.

Tevella Oy liittyi Leluyhdistykseen jo 1984. Se on tunnettu turvallisista ja kehittävistä leluista ja peleistä, jotka tukevat lapsen kasvua.

Toyrock Oy on ollut Leluyhdistyksen jäsen ensimmäisistä vuosistaan lähtien. Sen laajasta valikoimasta löytyy vaikka mitä Barbeista ja pikkuautoista pakohuonepeleihin.