Vuoden Peli -kilpailun ilmoittautuminen on käynnissä!

Vuoden Peli -kilpailun ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä. Kilpailun sarjat ovat:

1. Lastenpelit
  2. Perhepelit
  3. Partypelit
  4. Strategiapelit

Pelit voivat olla joko vuoden 2022 tai 2023 aikana Suomessa julkaistuja uutuuspelejä.

Huom! Kilpailuun ilmoitettavan valmiin pelipaketin pitää olla lokalisoitu suomeksi/ruotsiksi. Lisäksi pelilaatikosta pitää löytyä pelin kisaan ilmoittavan yrityksen yhteystiedot.

Ilmoittaudu mukaan Vuoden Peli -kilpailuun, ilmoittautumislomakkeen ja kilpailun säännöt löydät alta:

Ilmoittautumislomake Vuoden Peli 2023

Säännöt Vuoden Peli 2023

Ilmoittautumisaikaa on 28.4.2023 asti.

Pelinäytteiden viimeinen toimituspäivä tuomareille on 26.5.2023. Leluyhdistykselle toimitetaan lopullinen versio kilpailuun osallistuvasta pelistä viimeistään 4.8.2023.

Lähetä ilmoittautumislomake sähköpostilla osoitteeseen heini.pennanen@suomenleluyhdistys.fi tai postilla osoitteeseen: Suomen Leluyhdistys ry, Vuoden Peli -kilpailu, c/o Heini Pennanen, Heinästie 46, 02860 Espoo.