Voita vuoden suosituimpia leluja ja pelejä!

Koulu- ja työpäivien jälkeen on mukava rentoutua lelujen ja pelien ääressä. Jotkut tykkäävät yhteisistä lautapelituokioista, kun taas joillekin nukeilla leikkiminen on ykkösjuttu! Kumpi on perheenne suosikki: pelit vai lelut?

Näytä meille suosikkisi ja voit voittaa Vuoden Lelu 2020 tai Vuoden Peli 2020 -ehdokkaita! Toimi näin: ota kuva leikki- tai pelihetkestä ja julkaise se Instagramissa tunnisteella #saaleikkiä.

Voit merkitä kuvaan myös Suomen Leluyhdistyksen (@Leluyhdistys), niin kuvasi tulee varmasti löydetyksi. Arvomme joka kuukausi yhdelle kuvan ottajalle Vuoden Lelu 2020 tai Vuoden Peli 2020 -kilpailuun osallistuneen tuotteen. Kilpailu kestää vuoden 2020 loppuun asti.

Huomio! Ilmoitamme voittajalle aina yksityisviestillä Instagramissa. Jos voittaja ei vastaa viikon kuluessa, joudumme arpomaan uuden voittajan. Kannattaa siis tarkkailla Instagramia ja ottaa seurantaan Leluyhdistyksen käyttäjätili.

Instagram ei ole mukana kisassa. Onnea kisaan!

Leluyhdistyksen järjestämien Vuoden lelu 2020 ja Vuoden peli 2020 -kilpailujen voittajat julkistetaan syksyllä. Kilpailuissa on ehdolla kymmenittäin leluja ja pelejä, joista raati valitsee finalistit ja voittajan eri kategorioissa.