Voita liput Lapsimessuille!

Koko perheen parhaat messut ovat jo viikon päästä! Ja mikä parasta, arvomme neljän lipun perhepaketin Lapsimessuille Helsingin Messukeskukseen.

Osallistuminen on helppoa. Klikkaa Leluyhdistyksen Facebook-sivulle ja tykkää arvontapostauksesta ja kommentoi sitä vaikkapa kirjoittamalla ”mukana”. Lippupaketin saa joku onnekas kommentoija.

Muista tykätä myös Leluyhdistyksen sivuista. Arvomme joka kuukausi hulppeita lelupalkintoja, joten tykkääminen todella kannattaa.

Jos et itse tarvitse lippuja, jaa tämä postaus kaverillesi ja kehota häntä osallistumaan lippuarvontaan.
Nähdään messuilla! Mekin olemme siellä. Esittelemme kaikki 2017 Vuoden lelut. Niiden lisäksi osastollamme on upeita laatuleluja, joita voit testata ihan livenä. Tervetuloa moikkamaan – ja leikkimään! Olemme hallissa1 b.

Lapsiperheiden ykköstapahtuma Messukeskuksessa Helsingissä 21.-23.4.2017. Avoinna pe klo 9-18, la klo 9-18, su klo 9-17.