Toy Fair New York 2019: Tapahtuma leikin ammattilaisille – verkostoidu, opi uusimmista trendeistä ja esittele ideoitasi

Innovatiivisimmat lelut ja pelit paljastetaan tänä talvena jo 116. kertaa Pohjois-Amerikan kansainvälisillä Lelumessuilla. Messut järjestetään 16.–19.2. Jacob K. Javits Convention Centerissä, New Yorkissa. Lelumessuilla on jokaiselle jotakin, mutta varsinkin globaalin leluyhteisön on pakko kokea tämä tapahtuma!

Toy Fair New York 2019 -lelumessuilla on noin 1 000 leluyritystä näytteilleasettajina kuudesta eri maanosasta. Yritykset esittelevät yli satatuhatta tuotetta, kuten klassisia, teknisiä, ympäristöystävällisiä ja opettavaisia leluja, uutuuksia, seurapelejä ja toiminnallisia aktiviteetteja. Messuilla on lähes 30 000 lelu- ja leikkiammattilaista ympäri maailman.

– Lelumessut on dynaaminen ja uniikki kokemus. Lelu- ja vähittäiskauppa-ammattilaiset sekä muut ammattilaiset tietävät löytävänsä uusia ja eturintamassa olevia leluja, pelejä ja nuorison ajanvietetuotteita. Lisäksi New York tarjoaa kansainvälisille vierailijoille kulttuurisen mekan, kertoo Steve Pasierb, The Toy Associationin hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja.

Tärppejä Lelumessujen ohjelmasta

Launch Pad -alue esittelee ensimmäistä kertaa messuilla vieraileville yrityksiä ja tarjoaa näin välähdyksen uusista tuotteista. Kävijät voivat verkostoitua ja kuulla uusimmista lelutrendeistä, turvallisuusasetuksista ja muista tärkeistä aiheista.

Osanottajille on koulutuksellisia tapahtumia, jotka auttavat pysymään ajan hermolla ja oppimaan uutta. Kaikille avoimessa The Toy Associationin Toy Trends Briefissä yhdistyksen trendiasiantuntijat kertovat vuoden 2019 lelu- ja pelitrendeistä käyttäen messuilla näytteillä olevia esimerkkejä.

The Creative Factor -ohjelma yrittäjille, suunnittelijoille tai muuten luoville tekijöille on jo 16. kertaa mukana Lelumessuilla entistä näkyvämpänä ja laajempana. Factorissa on mm. pitchausta, workshopeja ja esityksiä. Creative Factorin loi alun perin Brett Klisch, Peru Meridian Studiosin luova johtaja.

International Visitors’ Welcome Reception on kansainvälisille kutsuvieraille tarkoitettu verkostoitumistilaisuus.

Ennen messuja leluammattilaiset voivat vierailla osoitteessa www.ShopToys365.com, Leluyhdistyksen B2B-verkkokaupassa, tutkimassa näytteilleasettajien virtuaalisia showroomeja, tekemässä tilauksia ja luomassa tärkeitä liiketoimintayhteyksiä.

Lisää tietoa Lelumessuista löytyy osoitteesta www.ToyFairNY.com tai ilmaisesta Toy Fair -mobiilisovelluksesta (Apple Store, Google Play). Tuotteita voi ostaa messujen tuoteosastolta.