Suomen Leluyhdistyksen Lelu- ja Pelikirja esittelee vuoden parhaat pelit ja lelut!

Tervetuloa tutustumaan Suomen Leluyhdistyksen ensimmäiseen Lelu- ja Pelikirjaan. Löydät siitä uutuustuotteita, joilla jäsenyrityksemme ovat osallistuneet tänä vuonna järjestämiimme Vuoden Lelu- ja Vuoden Peli -kilpailuihin.

Leikki kuuluu lapsille!

Lasten leikkeihin tarkoitettujen lelujen tulee täyttää niille asetetut kansalliset ja EU:n laatimat säädökset. Yhdistyksenä pidämme jäsenistömme ajan tasalla säädösten mahdollisista muutoksista, joten heidän tuotteitaan on aina turvallista ostaa ja käyttää. Lelu- ja Pelikirjasta löydät kiteytettynä tuotepaketteihin merkityt asiat, joista tiedät tuotteen täyttävän mainitut vaatimukset.

Kirjassa kerrotaan myös Vuoden Lelu- ja Vuoden Peli -kilpailujen taustat ja ennen kaikkea esitellään tuotteet, jotka jäsenemme ovat tänä vuonna katsoneet kilpailuun osallistumisen arvoisiksi.

Kirjan lopusta löydät listan Suomen Leluyhdistyksen jäsenistä.

#saaleikkiä