Riemunkiljahduksia ja punaisia poskia

Suomen Leluyhdistys kiittää ja kumartaa! Sadat lapsimessujen kävijät piipahtivat osastollamme pitämässä hauskaa superlelujen parissa.

Oli ilo nähdä punaisia poskia, keskittyneitä katseita ja taitavia pikkusormia. Ja ne riemunkiljahdukset! Nekin kuuluivat meidän osastoltamme.

Oli huippua nähdä, miten avoimin mielin lapset testasivat leluja. Pienet kiinnostuivat isojen leluista – ja päinvastoin. Kaikki saivat kokeilla kaikkea!

Arvomme viidelle onnelliselle messuvieraalle 100 euron arvoisen lelusetin. Voittajille ilmoitetaan palkinnoista henkilökohtaisesti.

Jos onnetar ei suosi tällä kertaa, niin ei hätää. Joka kuukauden alussa julkaisemme Facebook-sivuillamme ”kuukauden kisan”, johon osallistumalla voi voittaa laatupelejä tai -leluja. Seuraa sivujamme ja tule mukaan leikin ihmeelliseen maailmaan.

www.facebook.com/leluyhdistys/