Osallistu arvontaan ja voita lautapelejä!

Poikkeuksellinen kevät on tuonut perheet kotiin yhteisten leikkihetkien äärelle. Olisi mukava nähdä, mitä teidän perheessänne leikitään juuri nyt ja jakaa kuvia leikeistänne vinkiksi muille. Onko olohuoneeseen pystytetty maja? Rytmittääkö yhteinen jumppahetki arkeanne? Ovatko palapelit ja lautapelit kovassa käytössä?

Näytä leikkihetkesi ja osallistu Leluyhdistyksen Mitä leikit tänään -arvontaan! Toimi näin: ota kuva leikkihetkestä ja julkaise se Instagramissa tunnisteella #saaleikkiä. Voit merkitä kuvaan myös Suomen Leluyhdistyksen (@Leluyhdistys), niin kuvasi tulee varmasti löydetyksi. Arvomme joka kuukausi yhdelle kuvan ottajalle hauskan lautapelipalkinnon kesän loppuun asti. Ilmoitamme voittajalle aina yksityisviestillä Instagramissa.

Huomio! Jos voittaja ei vastaa viikon kuluessa, joudumme arpomaan uuden voittajan. Kannattaa siis tarkkailla Instagramia ja ottaa seurantaan Leluyhdistyksen käyttäjätili.

Instagram ei ole mukana kisassa. Onnea kisaan!