Mikä ihmeen Leluyhdistys?

Mikä Suomen Leluyhdistys on?

Suomen Leluyhdistys on Suomen lelualan toimijoiden yhteinen yhdistys. Jäsenistöömme kuuluu lelujen valmistusta, tukkukauppaa, kauppaa, maahantuontia ja agentuuria harjoittavia yrityksiä. Perinteikäs yhdistyksemme perustettiin vuonna 1972.

Mitä Suomen Leluyhdistys tekee?

Valvomme jäsenyritysten yleisiä ja yhteisiä ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja, edistämme jäsentemme välistä yhteistyötä ja parannamme alan toimintaedellytyksiä parhaamme mukaan. Järjestämme jäsenistöllemme koulutuksia useita kertoja vuodessa. Olemme ajan hermolla ja päivitämme väsymättä kansainväliseen EU-lainsäädäntöön liittyvää tietouttamme. Kunnianhimoiset tavoitteet turvallisten tuotevalikoimien suhteen yhdistävät jäsenistöämme.

Tämän lisäksi tahdomme palvella kuluttajaa: tiedotamme lelualan uutisista, lelujen turvallisuudesta sekä leikin ja lelujen merkityksestä lapsen psyykkiselle ja fyysiselle kehitykselle. Järjestämme vuosittain Vuoden Lelu- ja Vuoden Peli -kilpailuja, jotka nostavat esille huipputuotteita.

Mitä Leluyhdistyksen nettisivut tarjoavat kuluttajalle?

Löydät sivuiltamme tuoretta tietoa kuulumisistamme, kuten perinteikkäistä Vuoden Lelu- ja Vuoden Peli -kilpailuista. Voittajien esittelyn lisäksi kurkistamme vuosittain suosittujen kisojen kulisseihin. Haastattelemme asiantuntijoita ja tulkkaamme kimurantteja turvallisuuskysymyksiä selkokielelle. Kierrämme kansainvälisiä messuja ja nuuskimme trendit puolestasi.

Meiltä saa aina myös kysyä askarruttavista lelukysymyksistä! Vastaamme parhaamme mukaan.

Osaamme myös hemmotella tykkääjiämme ja seuraajiamme: pyöritämme Facebookissa kuukauden kilpailua, jossa voit voittaa sadalla eurolla jäsenyritystemme tuotteita!

Mikä on yhdistyksen viesti?

Olemme ylpeästi leikin asialla! Olemme huolissamme lasten leikki-iän lyhenemisestä. Suomen Leluyhdistyksen tavoite on, että lapset saavat olla lapsia niin pitkään kuin tahtovat. Tuemme perheitä tässä tehtävässä ja kannustamme kaikenikäisiä leikkimään! Olemme luovan ja turvallisen leikin asiantuntijoita.

Löydät meidät myös täältä!

INSTAGRAM: lelukauppias

TWITTER: suomenleluyhdistys