Ilmoittaudu Vuoden Peli 2022 -kilpailuun!

Vuoden Peli -kilpailun ilmoittautuminen on alkanut. Kilpailun sarjat ovat:

1. Lastenpelit
  2. Perhepelit
  3. Partypelit
  4. Strategiapelit

Pelit voivat olla joko vuoden 2021 tai 2022 aikana Suomessa julkaistuja uutuuspelejä.

Huom! Kilpailuun ilmoitettavan valmiin pelipaketin pitää olla lokalisoitu suomeksi/ruotsiksi. Lisäksi pelilaatikosta pitää löytyä pelin kisaan ilmoittavan yrityksen yhteystiedot.

Ilmoittaudu mukaan Vuoden Peli -kilpailuun, ilmoittautumislomakkeen ja kilpailun säännöt löydät alta. Ilmoittautumisaikaa on 28.4.2022 asti.

Ilmoittautumislomake Vuoden Peli -kilpailu

Säännöt Vuoden Peli -kilpailu

Pelinäytteiden viimeinen toimituspäivä tuomareille on 25.5.2022. Leluyhdistykselle toimitetaan lopullinen versio kilpailuun osallistuvasta pelistä viimeistään 5.8.2022.

Lähetä ilmoittautumislomake sähköpostilla osoitteeseen heini.pennanen@suomenleluyhdistys.fi tai postilla osoitteeseen: Suomen Leluyhdistys ry, Vuoden Peli -kilpailu, c/o Heini Pennanen, Heinästie 46, 02860 Espoo.

Kyselyt: Heini Pennanen, heini.pennanen@suomenleluyhdistys.fi, puh. 050 354 8280