Partypeliehdokkaat 2016

37013_01

Pronto / Amo Oy

Pronto. Sanat sekunneissa! Kokoa kirjainratalauta kolmen kaksipuolisen alustan avulla. Oletko valmiina lähtöviivalla? Käännä ensimmäinen teemakortti ja keksi teemaan sopivat sanat ennen kuin piilossa olevan tiimalasin aika loppuu. Kuulostaa helpolta, mutta kuka hallinnoikaan parhaiten aikaa ja saa sanat hyppäämään suusta kuin tanssi. Jokerikortilla voit kerran vaihtaa teeman tai alkukirjaimen. Nopeatempoinen partypeli 2 – 12 pelaajalle. Peli toimii erinomaisesti myös joukkuepelinä isommalla porukalla. Pelin kesto noin 30 – 45 minuuttia. Pakkaus sisältää pelilaudan, tiimalasin, 6 pelinappulaa, 6 alustaa, 168 aihekorttia, 12 jokerikorttia ja ohjeet.

Codenames
Codenames / Enigma Distribution Finland Oy

Kaksi kilpailevaa vakoiluryhmän johtajaa tietää 25 salaisen agentin oikean henkilöllisyyden. Heidän joukkuetoverinsa tuntevat salaiset agentit vain näiden Koodinimellä. Joukkueet kilpailevat siitä, kumpi saa ensin yhteyden kaikkiin salaisiin agentteihinsa. Vakoiluryhmän johtajat antavat yksisanaisia vihjeitä,jotka voivat viitata useisiin pöydällä oleviin sanoihin. Joukkueen jäsenet yrittävät arvata oikean¬värisiä sanoja ja välttää vastustajajoukkueen sanoja. Kaikki haluavat välttää salamurhaajan!

Imagine
Imagine / Lautapelit.fi

Vain luovuutesi on rajana! 60 läpinäkyvää korttia päästävät mielikuvituksesi valloilleen arvailemaan vihjeitä elokuvista, paikoista, henkilöistä, kirjoista… Liikuttulemalla kortteja saat ne myös elämään.

MikaOtsassa
Mitä otsassa? / Lautapelit.fi

Nyt on haastetta Party pelissä! Miten saat piirroksen otsataulussa näyttämään siltä mitä kortissasi lukee! Muiden pelaajien on yritettävä saada selvä otsakuvasta ennen kuin tiimalasin hiekka on valunut. Helpommin sanottu kuin tehty!

SankoKunkku
Sanko Kunkku / Lautapelit.fi

Jokaisella pelaajalla on sankoja pyramidimuodostelmassa. Pelaajien on yritettävä pitää oma pyramidi kasassa ja saada kanssapelaajien pyramidit sortumaan. Peliä pelataan korteilla, joilla suojataan omaa rakennelmaa ja hyökätään vastustajien sankorakennelmiin.

Terra
Terra / Marektoy Oy Ltd

Terra vie pelaajansa tutkimusmatkalle mailman kuuluisimmille nähtävyyksille, korkeimmille vuorenhuipuille ja valtamerien syvyyksiin. Nähtävää on paljon. Kuka tietää, miten pitkä amazonjoki on? Mikä on maailman syvin järvi tai pienin pääkaupunki? Vaikka et tietäisikään tarkkaa vastausta, sinulla on silti mahdollisuus povata mailman parhaimman tutkimusmatkailijan titteli itsellesi! Terra on mahtava tapa oppia ja kerätä nippelitietoa mailman ihmeellisyyksistä.

Klask
Klask / Marektoy Oy Ltd **FINALISTI**

Lukuisia palkintoja voittanut Klask on saavuttanut jo suursuosion kotimaassaan. Klaskissa kaksi pelaajaa asettuu vastakkain jännittävään, magneettiseen kaksintaisteluun. Pelaajat liikuttavat magneettia pelilaudan alta ja yrittävät saada pallon vastustajan maaliin väistellen magneettiesteitä ja omaa maaliaan. Klaskissa on klassikon ainekset modernilla twistillä. Pelaaminen on yksinkertaista, haastavaa ja ennen kaikkea hulvattoman hauskaa!

Selfie
Selfie / Plasto Oy Ab Ltd

Poseeraa ja ota selfieitä!

AliasNaisetMiehet
Alias naiset vs miehet / Tactic Games Oy

Tässä uudessa pelissä sukupuolet saavat käyda hulvattoman taistelun, mutta voittaa voi vain, jos tietää miten vastakkainen sukupuoli ajattelee.

Colorology
Colorology / Tactic Games Oy

Mikä väri sinulle tulee mieleen kesästä tai seeprasta? Vuorollasi saat valita sanaan mielestäsi sopivimman värin, ja muut pelaajat yrittävät arvata, mikä se on.

Tension
Tension / Tactic Games Oy **FINALISTI**

Kisaa aikaa vastaan ja yritä nimetä 10 tiettyyn aiheeseen liittyvää sanaa! Ainoastaan kortissa olevat sanat hyväksytään, joten sinun täytyy ajatella nopeasti!